.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خوش حساب ها از مدیریت پسماند ساری جایزه می گیرند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری از برگزاری قرعه کشی بزرگ سازمان مدیریت پسماند خبر داد و گفت: در راستای پاسخ متقابل به تعامل شهروندان با سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری و تقدیر از شهروندان خوش حسابی که نسبت به پرداخت بموقع قبوض بهای خدمات شهری اقدام می کنند، این سازمان قرعه كشي بزرگ برگزارمی کند.

شایان ذکر است مبالغ این قبوض شامل هزینه های جمع آوری، انتقال و دفن زباله های شهری و رفت و روب شهری برای مدت یکساله هر خانوار بوده که البته در مقابل هزینه های تحمیلی واقعی به شهرداري از این امر،کمتر از ۱/۳ ان را پوشش می دهد و مبلغ ان کمتر از ۵۰۰ریال به ازای هر شهروند در روز اعلام شده است.

یاسر بهارفر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز افزود: جهت تسهیل و تسریع در امر پرداخت و کاهش مراجعه حضوری شهروندان به شعب بانکها، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بعنوان نخستین سازمان مدیریت پسماند در کشور،نسبت به اخذ شناسه ی قبض و پرداخت و درج ان در قبوض خدمات شهری از طریق بانک مرکزی اقدام کرده است. به این ترتیب شهروندان می توانند بصورت اینترنتی و یا از طریق دستگاه های خودپرداز نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: با عنایت به پایان یافتن توزیع مرحله دوم این قبوض در سال جاری، که با تاکیدات شهردار محترم در راستای کاهش فشار مالی به شهروندان فهیم ساروی طی دو نوبت صورت گرفت، همشهريان عزيزي كه تا تاريخ ۱۵ بهمن ماه سال جاري قبوض بهاي خدمات شهري خود را پرداخت نمایند در قرعه كشي بزرگ سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري شركت خواهند كرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ادامه داد: از شهروندان عزیز خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در قبوض يا عدم دريافت آن تا كنون ، به شهرداري منطقه سكونت خود و يا سازمان مديريت پسماند واقع در خيابان ملامجدالدين، طبقه فوقانی اداره پست شهرستان مراجعه فرمائيد .

وی ياد آور شد: شركت در قرعه كشي جوايز ارزنده اين سازمان صرفا در صورت تسويه حساب هزينه خدمات شهري تا 15 بهمن سال جاري و نگهداري قبوض آن ميسر خواهد بود.

بهارفر در پایان اعلام داشت: سامانه پيامكي ( 3000482021 ) و تلفن روابط عمومی سازمان (33248318 ) نیز آماده پاسخگويي به سوالات شهروندان عزيز مي باشد/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.